گردهمایی شاعران و ادبای ایران و هند در گروه بین‌المللی هندیران

به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، شاعران و ادبای ایران و هند در برنامه ادبی «آشنایی با شاعران شاخص انقلاب اسلامی» در دو گروه بین‌المللی هندیران به طور همزمان گردهم آمدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور آشنایی با شاعران و ادیبان انقلاب اسلامی و سروده‌های انقلابی آنان، برنامه ادبی «آشنایی با شاعران شاخص انقلاب اسلامی» با حضور 60 تن از شاعران، اساتید و ادبای ایران و هند و دیگر کشورهای فارسی‌زبان برگزار شد.

این برنامه که در آن بیش از 20 ادیب شاخص انقلاب اسلامی از جمله مشفق کاشانی، حمید سبزواری، قیصر امین پور، نصرالله مردانی، یوسفعلی میرشکاک، محمدرضا آقاسی و ... مطرح شدند، جهت آشنایی شاعران و ادیبان و استادان هند بسیار سودمند بود.

همچنین، برخی از دانشجویان که مشغول آماده سازی رساله دکتری خود در زمینه شعر انقلاب اسلامی بودند نیز از این برنامه و مطالب جامع به اشتراک گذاشته شده، بهره گیری کردند.

این برنامه در دو گروه بین‌المللی هندیران 1 و 2 به اشتراک گذاشته شد و مطالب، مصاحبه، شعر و مقالات در این صفحات قرار گرفت.

کد خبر 1029376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha