پایان مسابقه حفظ قرآن کریم «الکوثر» در نجف اشرف

دارالقرآن کریم در آستان مطهر علوی از پایان فعالیت های مسابقه قرآنی «الکوثر» و اعلام نتایج آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «زمن الابراهیمی» مسئول آموزش قرآن کریم بانوان گفت:  مسابقه حفظ قرآن کریم «الکوثر» ویژه دانشجویان دارالقرآن کریم آستان مطهر علوی به پایان رسید.

 

الابراهیمی افزود: این مسابقه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) از هفتم تا نهم فوریه 2021 میلادی به صورت مجازی و از راه دور با نظارت یک کمیته تخصصی از کارکنان دارالقرآن کریم برگزار شده است.

 

الابراهیمی گفت: این کمیته تخصصی حفظ، قواعد تجوید، وقف، ابتداء و صوت و نغم شرکت کنندگان در این مسابقه را مورد ارزیابی قرار داده است.

 

وی ادامه داد: این مسابقه در چهار رشته حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء برگزار شد. از هر کدام از این رشته سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

این مسئول واحد آموزش قرآن در آستان مطهر علوی گفت: محفل قرآنی همزمان با میلاد امام هادی(ع) برگزار شد و نتایج این مسابقه اعلام شد. همچنین تقدیرنامه ها و جوایزی به نفرات برگزیده هررشته از سوی آستان مطهر علوی اعطا شد.

 

کمیته داوران سطح حافظان شرکت کننده در این مسابقه را عالی ارزیابی و اعلام کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تمایل خود را به برگزاری فعالیت ها و مسابقه های قرآنی اعلام کردند.

کد خبر 1030199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha