کاروان شادی به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین (ع) در شهرستان سنقروکلیایی به راه افتاد

همتی، گفت: همزمان با ولادت حضرت علی(ع) کاروان شادی از درب حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام سنقر به راه افتاد و شور شعفی وصف نشدنی در شهرستان نمایان شد.

میثم همتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: علی (ع) نخستین مسلمان و ایمان آورنده به دین محمد مصطفی (ص) بود. مردی که به رسالت ایمان آورد و در روزهای سخت و پرآشوب، یاور اسلام بود همو که آخرین پیامبر خدا دستش را در غدیر خم بالا برد و او را نخستین امام مسلمین کرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: هر ‌سال به مناسبت ۱۳ رجب در صحن حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام برنامه‌هایی متنوع و مختلفی با حضور عاشقان این امام مهربانی  برگزار می‌شد.

 

همتی تصریح کرد:  امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در شهرستان و درراستای حفظ سلامت مردم برنامه‌های این ایام مبارک به صورت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای مجازی برگزار و در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: امسال کاروان شادی با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام میلاد علی ابن ابیطالب (ع) به صورت خودرویی در محیط‌های باز، خیابان‌ها، میادین و محله‌ها شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، تزئین ماشین ها و با پخش نوای دل‌نشین ذاکرین اهل بیت (ع) اجرا شد.

 

 

کد خبر 1031450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha