دشمن با اعمال تحریم‌ها به دنبال خستگی ملت ایران است

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید براینکه دشمن با بزرگنمایی مشکلات و اعمال تحریم‌ها به دنبال خستگی ملت ایران است گفت: ملت غیور ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ و دشمن را خسته می‌کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری و براساس تجربه‌های متعدد قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نباید به دشمنان اعتماد کرد گفت: براساس شواهد و قرائن، به نظر نمی‌رسد که دولت جدید آمریکا هم اقدام مثبتی برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه مردم کشورمان انجام دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تأکید براینکه مجلس و دولت هم‌صدا با هم در برابر دشمن بایستند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند ادامه داد: ملت ایران هم‌صدا با هم گوش به فرمان ولی فقیه است و با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری راه سعادت را طی می‌کند.

 

وی با تأکید براینکه همه ما حول محور ولایت فقیه همراه و همدل هستیم، ادامه داد: توجه به بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی راه سعادت مردم و مسئولان ایران اسلامی است.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در طی جلسه خبرگان رهبری که هر ۶ ماه برگزار می‌شود اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی مصوبه خوبی در زمینه رفع تحریم و پروتکل الحاقی تصویب کردواین مصوبه باعث سعادت کشورمان است زیرا دشمنان همیشه بدعهدی شأن را به اثبات رسانده‌اند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان با کاهش تعهدات ایران اسلامی به تکاپو افتاده و ترسیده‌اند، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند ما از لحاظ شرعی دنبال بمب اتم نیستیم و این به معنای ترس ما از رژیم صهیونیستی و.... نیست بلکه ما شرعاً بر طبق فتوای ولی فقیه‌مان دنبال این موضوع نبوده‌ایم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استفاده از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی در دین اسلام حرام است و ما طبق دستور اسلام به دنبال این نوع سلاح‌های کشتارجمعی نیستیم، گفت: برعکس ما کشورهایی که امروز داعیه حقوق بشر دارند مملو از این نوع اسلحه‌ها هستند که در دوران دفاع مقدس به وضوح کمک‌هایشان را به عراق مشاهده می‌کردیم.

 

وی با بیان اینکه مردم ما همواره پای انقلاب و ولی فقیه شأن ایستاده‌اند، گفت: تلاش‌های دشمنان برای خسته نشان دادن مردم ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی یک تلاش شکست خورده و مذبوحانه است.

 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: در صورت عدم لغو تحریم‌ها، باید با وحدت مردم ایران و حرکت به‌سوی تولید داخلی، اثرات تحریم‌ها خنثی شود.

 

خطیب جمعه سمنان با اشاره به اینکه تحریم‌ها می‌تواند به تولید داخل و تأکید به توان داخلی جوانانمان نیز منجر شود خاطرنشان کرد: مردم ایران تا کنون نشان دادند که اهل استقامت هستند و این را در آینده نیز دوباره ثابت خواهند کرد.

 

وی در خصوص هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: شهروندان کار خداپسندانه کمک مومنانه، احسان و انفاق را فراموش نکنند.

 

آیت الله شاهچراغی احسان با نیت کمک به مردم و انفاق خالصانه  راهمیشه ماندگار و کارسازدانست وافزود:  لذا در این روزهای سخت نباید محرومان جامعه را فراموش کرد.

 

امام جمعه سمنان گفت: مردم استان سمنان در کمک مومنانه در کشور خوش درخشیدند و انتظار می‌رود کمک‌ها ادامه یابد.

 

کد خبر 1031633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha