گردهمایی و بزرگداشت حماسه سازان خیبر برگزار شد

گردهمایی و بزرگداشت حماسه سازان خیبر، یادبود شهید اصغر فتاحی و شهدای عملیات خیبر در مصلی اراک برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «مرتضی قربانی» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدا با حضور آگاهانه خود در جبهه های حق علیه باطل و نثار جان خود به ما درس ایمان، ایثار و فدکاری، ولایتمداری و اخلاص دادند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی امری ضروری است، افزود: این مهم موجب احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده و از اهمیت ویژه ای برای نسل جوان و نوجوان برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت فقیه توانسته راه امام خمینی(ره) و شهدا را با قدرت و اقتدار ادامه دهد، اضافه کرد: ملت ایران در طول ۴۲ سال با پیروی از ولایت فقیه توانسته به عزت و سربلندی بی نظیری دست پیدا کند و امروز انقلاب اسلامی با قدرت در حرکت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان مرکزی در دوران دفاع مقدس بیش از ۶۲۰۰ شهید و صدها هزار جانباز، رزمنده و آزاده را تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: استان امام با وجود پیشکسوتان دفاع مقدس جایگاه بزرگ و با اهمیتی در کشور دارد و مردم استان باید از این جایگاه ارزشمند به خوبی استفاده کنند چراکه این ها یک نعمت بزرگ هستند.

 

سردار قربانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس اکثر کشورهای دنیا علیه ایران اسلامی به میدان آمدند، اظهار کرد: با وجود همه دشمنی ها بر علیه این مرز و بوم، ملت ایران گوش به فرمان ولی امر خود در صحنه حاضر شدند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

وی ملت ایران را ملتی ایثارگر و عاشورایی دانست و اضافه کرد: این ملت شهید پرور و ولایتمدار همواره در طول دفاع مقدس با تاسی از امام حسین(ع) در صحنه حاضر شده و این راه با عظمت همچنان ادامه دارد.

 

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، دفاع مقدس را گنجینه ای گرانبها دانست و ادامه داد: یکی از وظایف که امروز برعهده داریم توجه به آیین های انقلابی و ارزش های نظام اسلامی است، چرا که انقلاب اسلامی با وجود ۲۴۰ هزار شهید والامقام امروز به یکی از ابرقدرت های بزرگ تبدیل شده و هیچ کشوری جرات نگاه به جمهوری اسلامی ندارد.

کد خبر 1031871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha