بررسی دریافت مالیات از کسب و کارها در فضای مجازی

برنامه گفتگوی اقتصادی، هفدهم اسفند ماه با حضور کارشناسان موضوع " مالیات از کسب و کارها در فضای مجازی" را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در مقدمه قانون اساسی، اقتصاد وسیله‌ای برای رفع نیازهای انسان در جریان رشد تکامل او معرفی شده است. بنابراین، اقتصاد بی تردید یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در تمام سطوح جامعه، تا انتهایی ترین لایه‌های آن را از حیث تاثیرات معیشتی و ساختار اجتماعی، تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

از این روست که رادیو گفت‌وگو با طراحی برنامه‌ای با عنوان «گفتگوی اقتصادی» پرداختن به موضوعات این عرصه را با میزان تاثیر گذاری بر تمام سطوح، که از درجه حساسیت خاصی برخوردار است مورد توجه قرار داده است.

گفتگوی اقتصادی با هدف تقویت رویکرد عقلانیت، ارائه گفت و گو‌های چالشی و مناظره‌ای را در حوزه اقتصاد با توجه به سه اصل نقد، تبیین و ارائه راهکار در دستور کار خود قرار داده است تا با اقامه ادله به راهکاری مناسب دست یابد.

این برنامه یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این شبکه رادیویی است که با محوریت طرح مباحث اقتصادی روز ایران و جهان، همچنین تحلیل و بررسی موضوعات مختلف اقتصادی با حضور کارشناسان به سمع مخاطبان می‌رسد.

کسب و کارهای اینترنتی از جمله کسب و کارهایی هستند که طی چند سال گذشته با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژِی در دنیای امروزی شناخته شده‌اند و با توجه به قوانین مالیاتی هر شخص حقیقی و حقوقی نسبت به درآمدی که کسب می‌کند باید مبلغی را تحت عنوان مالیات پرداخت کند.

برنامه گفتگوی اقتصادی هفدهم اسفند ماه با حضور دکتر علی شهیدی(مسئول میز مالی و مالیاتی دفتر بررسی‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام)، دکتر رضا الفت نسب( عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی)، دکتر سید احمد قاسمی(عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس هلدینگ کسب و کار کشور) و دکتر محسن ابراهیمی( معاون حسابرسی مالیاتی شهر و استان تهران) و محمدجواد هادی( معاون تسهیل تجاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت) به صورت تلفنی به بررسی" مالیات از کسب و کارها در فضای مجازی" می‌پردازند.

گفتنی است گفتگوی اقتصادی شنبه تا چهارشنبه از ساعت14:30 تا 15:30 روی موج اف‌ام ردیف 103/5 مگاهرتز به صورت زنده با بررسی و تحلیل موضوعات روز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

شبکه رادیویی گفت و گو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن‌ ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www. radiogoftogoo. ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

کد خبر 1034816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha