نقش کانون‌های مساجد در اجرای طرح امام محله بسیار تاثیرگذار است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بر ضرورت فعال کردن مساجد در جامعه تاکید کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اجرای طرح امام محله می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،« حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (دوشنبه 18 اسفند) در دیدار با مدیر ستاد کانون‌های مساجد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم (ع) اظهار کرد: ما اگر تنها و تنها مساجد را فعال کنیم این خود بزرگترین کار در جامعه خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که همه مقدرات مردم حول محور مسجد وجود داشته باشد و نیازسنجی محله‌ها از سوی مساجد صورت گیرد که در همین راستا ما طرح امام محله را پیشنهاد دادیم و در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه در اهواز 65 محله وجود دارد اضافه کرد: با اجرای طرح امام محله و تشکیل کارگروه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مناطق مختلف بهتر و دقیق‌تر صورت می گیرد که در این بین کارگروه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌تواند در این راستا نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

 

امام جمعه اهواز تصریح کرد: برای اجرای این طرح پیشنهاد شده که به صورت پایلوت پنج مسجد تاثیرگذار و فعال برای اجرای این طرح معرفی شود تا بتوانیم به صورت کلی در استان خوزستان طرح امام محله را فعال کنیم.

 

کد خبر 1035379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha