نقش آفرینی عضو کانون امام محمدباقر(ع) ساری در فیلم داستانی «به خوشبختی دنیا»

محمدی گفت:محمدرضا مهدوی(عضو کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر(ع) شهرک فرهنگیان ساری)در فیلم کوتاه ۲۰ دقیقه ای«به خوشبختی دنیا» که با موضوع کمک مومنانه و ازدواج آسان به سفارش ساه میاندرود تولید شد در کنار بازیگران مطرح استان مازندران نقش آفرینی کرد.

«رضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرکزاری شبستان از ساری، از پایان تصویربرداری کارگردان  فیلم داستانی «به خوشبختی دنیا» خبر داد و گفت: برای تهیه این مستند‌ که به تهیه کنندگی سپاه شهرستان میاند‌رود ساخته شد حدود دو روز کامل زمان صرف شد.

کارگردان  فیلم داستانی "به خوشبختی دنیا" افزود: این فیلم با موضوع ازدواج آسان و کمک مومنانه و فرزندان کار در شهرستان میاندرود با حضور بازیگران صداوسیما به پایان رسید و به‌زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

 

محمدی با اشاره به اینکه مجموعا حدود ۲۰ نفر در ساخت این فیلم مشارکت کردند، بیان کرد: جعفر اصغری و جواد کردان به‌عنوان ناظر و مشاوران پروژه، علی محمدی با عنوان تهیه کننده، آتنا محمدعلی زاده با عنوان برنامه‌ریز قبول زحمت کردند‌.

این‌ کارگردان و نویسنده ادامه داد: ناظر کیفی آقای غفار رضایی، نور و تصویر توسط علی مدهوشیان و عیسی عبدالهی، بخش صدا توسط علی روشن و گریم توسط زهرا آهنگر انجام شد.

 

وی با اعلام اینکه بازیگران این فیلم در سطح استان و کشور مطرح هستند، گفت: دو تن از بازیگران این فیلم به نام‌های مهین رحیمی و عسگری رئیسی در سریال پایخت ایفای نقش داشتند، آتنا محمدعلی زاده، محمدرضا مهدوی(عضو کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر(ع) شهرک فرهنگیان ساری)، غفار رضایی، حمید حسینی خواه، رقیه شفیعی، سما محمد علی زاده، زهرا آهنگر، صبا امری، یاسین نادری ورندی، علی روشن، النا محمدعلی زاده، سدنا محمدعلی زاده، سلنا محمد علی زاده و  صبا آهنگر نیز در این فیلم حضور دارند.

محمدی با بیان اینکه این فیلم کوتاه ۲۰ دقیقه ای تا قبل از پایان سال از صدا و سیما پخش خواهد شد، یادآور شد: این فیلم سیزدهمین کاری است که در سال جاری ساخت و در مرحله تدوین و آماده‌سازی قرار دارد.

 

این کارگردان به محتوای فیلم اشاره کرد و گفت: خلاصه قصه مربوط به سرنوشت زوج جوانی است ک هزینه عروسی را در ایام کرونا صرف نیازمندان می‌کنند و جشن  ازدواج را خانوادگی و ده نفره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند و در کمک مومنانه مشارکت کرده و حس بشر دوستانه، کمک به بیماران، توجه به فرزندان کار و بحث ازدواج را به تصویر می‌کشند

 

وی عنوان کرد: متولد سال ۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۸ وارد حوزه هنر شد. سال  ۱۳۸۴ اولین فیلم داستانی را با مجوز ارشاد ساخت. این فیلم«به خوشبختی دنیا» سی و پنجمین کار تولیدی‌ این کارگردان جوان است، معتقده که امسال یکی از پرکارترین سال‌ها برایش بود.

محمدی با اعلام اینکه ما از سربازان نظام و عرصه هنر انقلاب اسلامی هستیم و تا قطره خون در این راه تلاش می‌کنیم، بیان کرد: افتخارم این است که در سال گذشته با مقام معظم رهبری دیدار داشتم ایشان خواستند تا زحمات سپاه و بسیج را با زبان هنر به مردم نشان بدهیم از آن زمان تاکنون شور و هیجان زیادی را در خودم حس کردم تا اینکه توانستم امسال ۱۳ فیلم را با حضور بازیگران لشکری و کشوری تولید کنم.

کد خبر 1035865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha