توزیع نان رایگان بین نیازمندان آستارا

تابش از توزیع نان رایگان به ارزش ریالی ۹ میلیون در بین نیازمندان شهرستان آستارا خبر داد.

«وحید تابش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: در راستای طرح ملی«راهکار» و به تاسی از منش مولای متقیان، حضرت علی(ع) نان رایگان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(س) بندر آستارا با بیان اینکه توزیع نان رایگان در یک واحد نانوایی در خیابان شهید رستمیان صورت گرفت، افزود: توزیع نان رایگان در سه مرحله طی ۲ هفته گذشته انجام شد.

 

وی تصریح کرد: نان رایگان به ارزش ۹ میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد که هزینه آن را خیرین، هیئت امنای مسجد حضرت محمد رسول الله(ص)، پایگاه بسییج شهید شیارکار و کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام پرداخت کرده بودند.

 

تابش گفت: کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام از ابتدای شیوع کرونا ویروس طی چند مرحله بسته های غذایی و بهداشتی با مشارکت پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد تهیه و در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری منحوس کووید ۱۹ توزیع کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(س) بندر آستارا اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با به‏‌ کارگیری تمام توان و امکانات کانون و با همکاری سایر مجموعه های فعال در مسجد در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب ‌دیده تا ریشه ‌‏کن‌ شدن این بیماری، باری از دوش مستضعفان و محرومان جامعه برداریم.

 

تابش با بیان اینکه بیماری منحوس کرونا، اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها را نیز فلج کرده و مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری را بر جای گذاشته است، خاطرنشان کرد: از خیرین و مردم نوعدوست انتظار داریم دست ما را بگیرند تا بتوانیم دل خانواده های نیازمند را شاد کنیم.

کد خبر 1036989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha