یکی از اهداف بسیج مبارزه با محرومیت زدایی و کمک به توسعه مناطق محروم است

خسروی، گفت: مأموریت اصلی و اساسی سپاه امنیت پایدار و دفاع از سرزمین ایران اسلامی است اما در کنار این مأموریت مبارزه با محرومیت زدایی و کمک به توسعه مناطق محروم از اهداف سپاه و بسیج است

 عباسعلی خسروی فرمانده سپاه ناحیه سنقر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  امروز نیروهای بسیجی و پاسداران در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی در خدمت مردم ، مناطق محروم و حاشیه نشین هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری قوی شدن در همه ابعاد برای رسیدن به استقلال و خودکفایی همه‌جانبه است که گروه‌های جهادی به عنوان مهمترین رکن قوی شدن نقش به سزایی در این راستا دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر افزود:در راستای ارتقای سلامت و بهداشت مردم همگام با دستگاه های ذیربط با تمام ظرفیت و توان خود در راستای خدمت به مردم پای کار خواهد بود.

 

خسروی تصریح کرد: طرح اجرای ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سنقر در شهرک هجرت شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان در شهرستان  گفت: این طرح با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی سنقروکلیایی انجام و امیدواریم روند این طرح بصورت گسترده در مناطق محروم شهرستان ادامه داشته باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر درپایان با اشاره به اینکه بسیج با تفکر جهادی به عنوان بزرگترین جریان تبدیل‌کننده تهدیدها به فرصت‌های بزرگ در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی پیشتاز است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی با تأسی از تفکر بسیجی از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می‌کنند.

 

کد خبر 1038317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha