آمادگی جمعیت هلال احمر گیلان در ایام نوروز

غلامی از آمادگی جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: یک پایگاه امداد هوایی، داروخانه شبانه روزی و ۴۳پایگاه پست موقت برای ایام نوروز در نظر گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» شامگاه پنجشنبه( ۲۸ اسفند) در جمع خبرنگاران از ساعات فعالیت داروخانه هلال احمر استان گیلان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: داروخانه هلال احمر گیلان از اول لغایت چهارم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴:۰۰ دایر خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۱:۰۰ ارائه خدمت خواهد کرد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر رشت، فاز ۲ معلم، بلوار کوچکی پور، بین میدان سرگل و شهید قلی پور قرار دارد ادامه داد: با توجه به شرایط بیماری کرونا، مانند سال گذشته طرح راهنمای مسافران نوروزی در استان گیلان اجرا نمی شود.



وی اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی جمعیت هلال احمر گیلان طرح کنترل کرونا را تا ۱۵ فروردین سال آینده با حضور ۲۲ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در «پایانه مرزی» آستارا انجام می دهد.



وی تصریح کرد: در اجرای این طرح امدادگران و نجاتگران جمیعت هلال احمر در کنار نیروهای بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در انجام تست کرونا فعالیت می کنند.



غلامی گفت: در اجرای طرح کنترل مبادی مرزی در مرز آستارا محلی برای قرنطینه افراد در صورت مثبت شدن تست کرونا در نظر گرفته شده است.



وی خاطر نشان کرد: ۴۳ پایگاه، پست موقت و شعبه هلال احمر گیلان برای خدمات رسانی احتمالی و یک پایگاه امداد هوایی با یک فروند هلیکوپتر برای خدمات رسانی در فرودگاه رشت در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1039152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha