نامگذاری سال روح جدیدی به تولید خواهد بخشید

حجت الاسلام محمودی گفت: نامگذاری سال روح جدیدی به تولید خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پیامی سال جدید را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:‌
حلول سال نو که با عطر مهدوی همراه است بشارت دهنده الطاف الهی و برکات پروردگار برملت عزیز ایران است.
این عید را که تقارنش با ماه شعبان حلاوت دیگری یافته است به مردم عزیز خاصه استان تهران و وارثان کفن پوشان ۱۵ خرداد تبریک عرض می کنم.
درسال ۹۹ که بنام جهش تولید نامگذاری شده بود سعی شد در حد توان جهت تحقق شعار سال قدمی ولو ناچیز برداشته شود. و خدا را شاکرم که هر هفته بطور مستمر در شهرک های صنعتی سالاریه، چرمشهر، شهیدملا آقایی وخیرآبادو تولیدات دامی و کشاورزی حضور یافته واز نزدیک به مجاهدان عرصه اقتصاد و تولید خداقوت عرض نمودیم و درحد توان در جهت امید آفرینی تلاش کردیم.
بسیاری از تولید کنندگان درخواست داشتند که نامگذاری سال ۴۰۰ نیز با نگاه حمایت از اقتصاد وتولید صورت گیرد که با لطف الهی و عنایت مقام معظم رهبری این مهم تحقق یافت وسال ۴۰۰ بنام( تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)
نامگذاری گردید.

حقیقتا جهش تولید درحال اتفاق است ودر صورت رفع مشکلات و موانع اتفاقات مهمی رخ خواهد داد.
مقابله با واردات بی رویه، مبارزه با واسطه گری، تسهیل صادرات، حل مشکل تراشی برخی بانکها، حضور مدیران در وسط میدان تولید، حل مشکل فقدان صداوسیمای استانی واحترام جدی به تولید کنندگان و ایجاد فضای امن روحی از جمله ضرورات تحقق شعار سال است که امید است با عنایت مسئولان و همت مردم بهتر از گذشته محقق گردد.
ایجاد کارگروه جهش تولید بطور ابتکاری در میان کارگروههای دهه فجر استان تهران اقدامی ابتکاری بود که به منظور توجه به این مهم صورت گرفت و انشاءالله امسال نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
امید است، با انتخاب دولتی جهادی وانقلابی در سال جدید و شوراهای دلسوز و مردمی در راستای تحقق این شعار حیاتی گامهای موثرتری برداشته شود.

سید محسن محمودی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

کد خبر 1039493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha