تحقق شعار سال با حمایت همه‌جانبه از تولید/ آثار رونق اقتصادی در زندگی مردم دیده شود

فرخی میکال ضمن اشاره به شعار "تولید، پشتببانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شد حمایت همه‌جانبه از تولید را ضروری خواند و گفت: آثار رونق اقتصادی باید در زندگی و معیشت مردم دیده شود.

«رسول فرخی میکال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با آن درایت و نگاه ژرف و عمیقشان نسبت به مسائل، سال 1400 را به نام سال "تولید، پشتببانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری کردند که بدون تردید برای تحقق این سیاست راهبردی باید حمایت همه جانبه از تولید در صدر قرار گیرد.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های اخیر به حوزه‌های تولید و مسئله اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته‌اند تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که تبعات مثبت جهش‌های اقتصادی و آثار رونق اقتصادی در زندگی و معیشت مردم دیده شود که این کار نیازمند رفع موانع پیش‌روی تولید است.

 

فرخی میکال با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری جهش تولید یک شعار انقلابی و ملی بوده و قادر است به اقتصاد کشور در عرصه‌های مختلف کمک کند ابراز داشت: برای عملیاتی ساختن شعار امسال، باید موانع و مشکلاتی که در مسیر تحقق کامل شعار جهش تولید در سال 99 وجود داشت، شناسایی و رفع شود.

 

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم داخلی کشورمان برای توسعه و پیشرفت و استفاده مناسب از این فرصت‌ها را تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان دانست و یادآور شد: همه دنیا شاهد بود که چگونه ملت مسلمان و ولایتمدار ایران در برابر استکبار جهانی ایستادگی و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

 

وی با بیان این نکته که برنامه فشار حداکثری دشمن توسط جمهوری اسلامی و با مقاومت ملت ولایتمدار با شکست مواجه شده است اذعان کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان برای عملیاتی کردن شعار "تولید، پشتببانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" در دستور کار قرار داد جلوگیری از واردات کالاهایی است که نمونه مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود. 

 

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس برطرف کردن موانع و ضعف‌های قانونی که در مسیر رونق اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به عقیده بنده برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها باید تمامی نهادها به ویژه سیستم بانکی از تولید داخلی حمایت به عمل آورند.

کد خبر 1039814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha