تاکید بر افزایش تعامل میان ارتش و پلیس/نیروی انتظامی یکی ازنقاط قوت کشور است

آریانفر ضمن دیدار با جانشین انتظامی استان و تبریک ارتقاء درجه وی به سرتیپ دومی، بر افزایش تعامل موجود میان ارتش و نیروی انتظامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، فرهاد آریانفر فرمانده ارتش غرب کشور  در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز۱۴۰۰ ارتقاء درجه "جمال سلمانی" جانشین فرمانده انتظامی استان به درجه سرتیپ دومی را تبریک و اعطای این درجه را بیانگر شایستگی، لیاقت و توانمندی وی عنوان کرد. 

 

 آریانفر افزود: امروز نیروی انتظامی به برکت حضور فرماندهانی شجاع و میدانی نظیر سردار سلمانی به یکی از نقاط قوت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است. 
 

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همه گوش به فرمان ولایت هدفی جز ایجاد امنیت پایدار در جامعه و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ندارند و به فضل الهی و با هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب ایران اسلامی به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده است. 

 

وی همچنین با اشاره به تعامل گسترده نیروی انتظامی و ارتش، خواستار افزایش تعامل و همکاری های دو طرف شد و گفت: گسترش تعاملات در نهایت باعث افزایش اقتدار کشور و امنیت جامعه می شود. 
امیر آریانفر در پایان بار دیگر با تبریک به سردار جمالی به خاطر ارتقاء درجه به سرتیپ دومی، امنیت استان کرمانشاه را بسیار مطلوب و آن را نتیجه مدیریت صحیح مدیران و تلاش های شبانه روزی ماموران خدوم انتظامی عنوان کرد. 
 

 

جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حمایت های صورت گرفته گفت: ارتش و پلیس نیروهایی مردمی هستند که سال هاست از امنیت جامعه و تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند. 

 

وی افزود: همه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به عنوان سرباز ولایت بر خود تکلیف می دانند ضمن عمل به منویات و فرامین رهبر فرزانه انقلاب، برای حفظ امنیت کشور و افزایش اقتدار آن در نجامع بین المللی و جهانی تلاش کنند. 

 

 سلمانی گفت: مجموعه انتظامی استان در کنار دیگر نیروهای مسلح از جمله ارتش شبانه روز برای آسایش و امنیت مردم تلاش و بر خود وظیفه می داند قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد کند.

کد خبر 1040354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha