معرفی آیین نوروزی در تانزانیا

آیین نوروزیا با تولید و انتشار مقاله، کلیپ و پویانمایی در فضای مجازی در تانزیانیا معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400 و به منظور معرفی این سنت باستانی، رایزنی فرهنگی ایران در تانزانیا اقدام به تولید و انتشار مقاله، کلیپ و پویانمایی در صفحات رسمی خود در فضای مجازی کرد.

کلیپ معرفی نوروز و جاذبه‌های گردشگری ایران در کانال یوتیوب رایزنی فرهنگی کشورمان به نشانی www.youtube.com/watch?v=el9TG-9MiDE&t=18s و www.youtube.com/watch?v=TREMXJ4Y9m8 به زبان انگلیسی منتشر شد.

همچنین، ویدیوی پویانمایی معرفی نوروز به زبان سواحیلی در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/p/CMmB4Ibrs2s/ منتشر شد. در این ویدیوی پویانمایی به مدت دو دقیقه سنت نوروز در ایران معرفی شده است.

در کلیپ دیگری ضمن تبریک سال نوی شمسی سنت دید و بازدید و 13 بدر به سواحیلی توضیح داده شده است.

در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، چهار پست بارگزاری شد که از جمله مقاله سال نو و نوروز در ایران به زبان سواحیلی بود.

این مقاله به همراه پست‌های دیگر رایزنی در خصوص فرا رسیدن سال نو و نوروز در صفحه فیسبوک رایزنی فرهنگی به آدرس www.facebook.com/iran.tanzania قابل مشاهده است.

انتشار پیام نوروزی مقام معظم رهبری، مقاله سال نو و نوروز در ایران در در روزنامه سواحیلی زبان، پرتال و گروه واتس آپ از دیگر اقدامات نمایندگی فرهنگی کشورمان در تانزانیا است.

کد خبر 1041756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha