شهرداری ها در تحقق شعار سال همکاری کنند

موسوی زاده گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها نهادهای عمومی غیردولتی بوده و سازوکارهای مناسبی را جهت تشویق و ترغیب سرمایه گذاری دراختیار دارند می توانند با نصب العین قراردادن شعار سال در راه تحقق آن همکاری کنند.

«سید محسن موسوی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شعار سال 1400 که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد شهرداری نیز باید در زمینه تامین برخی مایحتاج خود جهت مبلمان شهری اولویت خرید خود را از شرکت های تولیدی سطح استان  انجام دهد.

 

عضو شواری اسلامی کلانشهر اهواز افزود: در صورت نبود این شرکت ها تسهیل کننده امور برای جذب سرمایه گذار در شهر و کمک به آنها جهت ایجاد شرکت های تولیدی به منظور تامین ملزومات مورد نیاز شهرداری ها از جمله تولید جدول، سنگ فرش؛ صندلی های چوبی و سنگی وفلزی مورد نیاز پارک ها و خیابان های شهر، تیرهای برق و انواع احتیاجات شهرداری ها اقدام کند.

 

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد فرصت سرمایه گذاری جهت تولیدات گل و گیاه و درختان مورد نیاز شهر‌ و‌ کمک به هر نوع سرمایه گذاری مفید مولد و اشتغالزا با هدایت و نظارت مستمر شورا و مهمتر از همه اقدام بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته توسط کارشناسان خبره در شهرداری، دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقی باشد است.

 

موسوی زاده بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها نهادهای عمومی غیردولتی بوده و سازوکارهای مناسبی را جهت تشویق و ترغیب سرمایه گذاری در اختیار دارند می توانند با نصب العین قراردادن شعار سال در راه تحقق آن همکاری کنند و شورای شهر نیز با تصویب قوانین مربوطه هم در این زمینه می توانند پشتیبانی کننده خوب باشند و با برقراری ارتباط مستمر و منطقی با دیگر ادارات و نهادها و داشتن نقش میانجی بین شهرداری و دیگر ادارات در جهت رفع موانع کار نقش بی بدلیلی را داشته باشد.

 

کد خبر 1041776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha