اجرای طرح های توسعه شهری گامی در راستای تحقق شعار سال است

عبدالغنی رسالت شهرداری در تحقق شعار سال جاری را اجرای طرح های متعدد توسعه شهری دانست و گفت: اعتبار ویژه ای نیز برای سازمان های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد که در راستای تحقق این شعار تلاش کنند در نظر گرفته شده است.

«بهادر عبدالغنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به مشخص شدن بودجه سال جاری شهرداری شهرکرد طرح ها و پروژه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.

 

شهردار شهرکرد بودجه این شهرداری برای سال جدید را بیش از چهار هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود با این میزان اعتبار بیش از 150 طرح عمرانی در شهرکرد اجرایی شود.

 

وی با اشاره به اینکه اطلاعات پروژه های پیش بینی شده به سازمان های ذیربط ارسال شده است، اظهار کرد: سازمان ها موظف هستند که موافقت نامه با طرح های پیش بینی شده را تدوین و در مهلت مقرر ارسال کنند.

 

عبدالغنی رسالت شهرداری در تحقق شعار سال جاری را اجرای طرح های متعدد توسعه شهری دانست و تصریح کرد: اعتبار ویژه ای نیز  برای سازمان های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد که در راستای تحقق این شعار تلاش کنند در نظر گرفته شده است.

 

شهردار شهرکرد ادامه داد: تدوین برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله شهرداری گامی تاثیرگذار در تعیین نقشه راه و ارائه برنامه های زمانبندی شده برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده است.

 

وی بر مستندسازی فعالیت شهرداری شهرکرد در حوزه های مختلف تاکید و خاطرنشان کرد: عموم مردم باید از عملکرد سازمان های تابعه شهرداری شهرکرد مطلع باشند که اطلاع رسانی دقیق در این مسیر ضرورت دارد.

 

کد خبر 1042808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha