طرح های بچه های مسجد در راستای تحقق شعار سال حمایت می شوند

مظاهری بابیان اینکه طرح ها و ایده های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق شعار سال حمایت می شوند گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه ‌های کانون ‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در سال جاری است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مهمترین برنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال جاری همانند سال های گذشته عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا طرح ها و ایده های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای تحقق شعار سال حمایت می شوند.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «توليد؛ پشتيبانی ‌ها مانع زدايی ها» گفت: توجه به خرده فرهنگ‌ های بومی در کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد زمينه ‌ساز تحقق شعار سال می شود.

 

مظاهری به نقش تاثیرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در این عرصه می‌تواند به تولید کشور کمک های جدی و فراگیر داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طراحی مدون، ساماندهی، آموزش تخصصی اعضا، انجام کار تشکیلاتی و کمک به ظهور و بروز ذوق هنری و مسجدی از موارد تحقق شعار سال از سوی کانون های مساجد است.

 

به گفته وی در قالب نشست ها و کارگروه های مسجد محور با تبیین و گفتمان سازی شعار سال می توان تولیداتی فاخر در حوزه فرهنگ و هنر متعالی را در مساجد شاهد باشیم.

 

کد خبر 1043463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha