تحقق شعار سال، نیازمند عزم و اراده همگانی مردم و  مسئولان است/ضرورت جهاد اقتصادی در مسیر حمایت از تولید ملی

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تحقق شعار سال ، نیازمند عزم همگانی مردم و بخصوص مسئولان است، گفت: از عوامل مهم در حمایت و پشتیبانی از تولید، وجود مسئولانی دغدغه مند، دلسوز، متعهد و متخصص است که حقیقتاً زمینه رونق و جهش تولید را فراهم کنند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با تأکید بر این که تحقق شعار سال جاری، نیازمند عزم و اراده همگانی مردم و به خصوص مسئولان است، اظهار داشت: از جمله عوامل مهم در حمایت و پشتیبانی از تولید، وجود مدیران و مسئولانی دغدغه مند، دلسوز، متعهد و متخصص است که حقیقتاً زمینه رونق و جهش تولید را فراهم کنند.

 

عضو خبرگان رهبری افزود: متاسفانه گاهی اوقات انسان شاهد ضعف و کم کاری برخی مسئولان است که به جای تسهیل فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، به نوعی چوب لای چرخ آن ها می گذارند و یا این که آن ها را از این اداره به آن اداره ارجاع می دهند و عملاً برایشان کاری انجام نمی دهند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تأکید بر اهمیت و ضرورت جهاد اقتصادی در مسیر حمایت از تولید ملی گفت: در حال حاضر دشمن به موازات جنگ فرهنگی و رسانه ای، جنگ ناجوانمردانه ای در عرصه اقتصادی علیه مردم کشور ما تدارک دیده که البته چندسالی است ما در نبرد اقتصادی هستیم و با ایستادگی و مقاومت و تکیه بر توان داخلی می توانیم جلوی تحقق اهداف شوم دشمن را بگیریم.

 

وی بیان داشت: آنچه از مسئولان انتظار می رود این است که ضمن حمایت جدی از جریان تولید در داخل، موانع را از سر راه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بردارند و البته در این خصوص به وعده ها و شعارها نیز بسنده نکنند.

 

عضو خبرگان رهبری در خاتمه گفت: هر چند دشمن با تشدید فشارهای اقتصادی به دنبال مأیوس کردن مردم ما از آینده است اما مسئولان و دولتمردان با خدمت صادقانه و به خصوص حمایت جدی از تولید ملی و تلاش مستمر در جهت رونق تولید و اشتغالزایی خواهند توانست طرح های دشمن را در این زمینه خنثی و بی اثر کنند.

کد خبر 1043899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha