افتتاح اتاق عبادت برای غیرمسلمانان در موزه لوور ابوظبی

ادامه توسعه جامعه در ابوظبی از افتتاح اتاق غبادت برای غیرمسلمانان در موزه لوور ابوظبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  العین، اداره توسعه جامعه در ابوظبی با همکاری داره فرهنگ و گردشگری اتاق عبادت را برای غیرمسلمانان در موزه لوور ابوظبی راه اندازی کرد.

 

این موزه یکی از مهم ترین مقصدهای فرهنگی، هنری و گردشگری در امارات متحده عربی است. این موزه به بازدیدکنندگان غیر مسلمان برای ادای شعایر دینی شان براساس آداب و رسوم متعارف در این کشورخدمت رسانی می کند.

 

این مسئله جایگاه ابوظبی را به عنوان یک مرکزجهانی برای اعتدال و گسترش همزیستی بین ملیت های مختلف صرف نظر از فرهنگ ها تقویت می کند.

 

این مکان با حضور مهندس حمد الظاهری، معاون توسعه جامعه ابوظبی و سعود الحوسنی، معاون اداره فرهنگ و گردشگری و مانوئل راباتیه، مدیرکل موزه لوور ابوظبی و تعدادی از مدیران اجرایی و کارکنان افتتاح شد.

 

الظاهری گفت: افتتاح اتاق عبادت برای غیر مسلمان در موزه لوور ابوظبی در چارچوب تکمیل طرح ها و پروژه هایی است که به افزایش کیفیت زندگی در فراهم کردن زندگی کریمانه برای همه افراد جامعه کمک می کند، به ویژه که طرح اتاق عبادت تلاش های ما را برای حرکت به سمت ایجاد جامعه ای منسجم براساس مدارا و احترام به دیگران تایید می کند.

 

وی افزود: هدف از این اقدام تقویت مفهوم برادری انسانی و کثرت گرایی فرهنگی و متبلورکردن انسجام بین تمام اقشار جامعه است.

کد خبر 1044805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha