حمایت از تولیدات داخلی و کار جهادی گامی مهم برای تحقق شعار سال است

حجت الاسلام باقری گفت: حمایت از تولیدات داخلی و کار جهادی گامی مهم برای تحقق شعار سال است و باید از ابزارهای مختلف فرهنگی برای این کار استفاده شود.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: رفع موانع تولید و حمایت از اشتغال از دغدغه های مهم رهبری است که امسال هم به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده و باید از تمام طرفیت ها برای برون رفت از موانع استفاده کرد.

 

امام جماعت کانون مسجد زینبیه نکا افزود: تلاش برای تسهیل‌ در تولید، کاهش بوروکراسی اداری، ایجاد محدودیت در واردات، توجه به صادرات و مبارزه با قاچاق کالا از برنامه های مهمی است که رد سال جاری باید با تمام توان در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: استفاده از ابزارهای فرهنگی برای مردمی کردن و عمومی کردن شعار سال باید با حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار گیرد.

 

حجت الاسلام باقری گفت: حمایت از تولیدات داخلی و کار جهادی گامی مهم برای تحقق شعار سال است و باید از ابزارهای مختلف فرهنگی برای این کار استفاده شود.

 

وی بیان کرد: واردات بی رویه امروزه از معضلات اساسی کشور و معضلی برای تولیدکنندگان است که باید در این راستا تلاش شود تا از واردات بی رویه و بی برنامه جلوگیری شود.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا با اعلام اینکه تولیدکنندگان جهادگران واقعی امروز هستند؛ تصریح کرد: باید موانع از سر راه جهادگران عرصه تولید برداشته شود و با استفاده از توان داخلی برای برون رفت مشکلات تلاش کرد.

 

حجت الاسلام باقری یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند فکر و اندیشه جوانان فعال و پویا در کشور هستیم تا با استفاده از توان فکری آنان برای سعادت و سلامت جامعه گام برداریم و با تولیدات مناسب فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تلاش شود.

کد خبر 1044987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha