دولت اعلام کرده است که برای ماه مبارک رمضان ذخیره های لازم را انجام داده است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد تمهیدات دولت و مجلس برای تهیه مواد غذایی مردم در ماه رمضان گفت: دولت اعلام کرده است که برای ماه مبارک ذخیره های لازم را انجام داده است.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد تمهیدات لازم تهیه ارزاق مردم در ماه مبارک رمضان ،گفت: رفع نیازهای اساسی ‌‌و مشکلات مردم  از مهمترین وظایف حاکمیت است که در این بخش مسئولیت ها متوجه دولت و مجلس است.

 

 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت مسئولیت  اصلی پاسخگویی به نیازهای مردم را با توجه به پیگیری های که از طریق مجلس دارد به عهده دارد که امیدواریم در این رابطه گامهای اساسی بردارد.
 
 
وی ادامه داد: اولین گامی که دولت باید در این رابطه بردارد آسیب شناسی از وضع موجود است ‌‌اینکه چرا باید وضعیت توزیع کالاهای چون مرغ و روغن که اتفاقا تولیدات ما در این بخش ها به اندازه کافی است به اینجا کشیده شود، باید در زنجیره تولید و توزیع بازنگری شود.
 
 
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:در افق پیش رو و ماه مبارک رمضان شایسته نیست که بیش از این مردم در صف های طولانی برای خرید مرغ و‌روغن و سایر اقلام مواد غذایی قرار گیرند.
 
 
وی بیان کرد: دولت اعلام کرده است که برای ماه مبارک ذخیره های لازم را انجام داده است و جای نگرانی نیست اخباری که از استان ها نیز داریم حاکی از این است که کمیته های ویژه ای تشکیل شده است که این اتفاقاتی که قبل از ماه رمضان افتاده است  تکرار نشود و کالاها به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.
 
 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی خاطر نشان کرد: وظیفه مجلس در این رابطه نظارت و پرسش گری است که ما در این رابطه به وظایفمان عمل می کنیم و این مسئله را در استان های و حوزه های انتخابیه در اولویت قرار می دهیم.
کد خبر 1045149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha