لزوم راه‌اندازی شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در تمامی دستگاه‌های دولتی خوزستان

شهریاری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی در استان خوزستان باید شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر را راه‌اندازی کنند گفت: لازم است مسئولان دستگاه‌ها ماموریت شورا را پیدا کرده و متناسب با آن فعالیت کنند.

«بهمن شهریاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه حدود یک دهه است که مقام معظم رهبری محور شعارهای سال‌ها را اقتصاد معرفی می‌کنند اظهار کرد: پیام این شعارها به تمامی مردم و به ویژه به دولتمردان و صاحبان اندیشه در حوزه اقتصاد این است که اقتصاد به عنوان پاشنه آشیلی محسوب می‌شود که دشمن ایجاد آن را در کشور ما دنبال می‌کند تا با زدن این موضوع، به پیش‌روندی انقلاب آسیب بزند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که امروزه اتاق فکر دشمن در آمریکا و به ویژه وزارت خزانه‌داری آن قرار دارد افزود: محور جنگی که امروزه بر علیه ما صورت گرفته، اقتصاد است و دولتمردان ما باید در این راستا گارد جنگی بگیرند چرا که گارد باز اقتصادی نمی‌تواند منجر به تولید، رفع موانع تولید، پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی‌ها شود.

 

وی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین گارد بسته در برابر اتاق فکر دشمن به حساب می‌آید و بهترین و کوتاهترین مسیر هم برای برون رفت از مسائل و مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است.

 

شهریاری تصریح کرد: نباید به شعارهای سال، نگاهی شعاری داشته باشیم بلکه باید به آنها به عنوان راهبرد و تکنیک نگاه کنیم و همچنین لازم است بدانیم که مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها شعاری گله‌مانندی است که یعنی تحقق پیدا نکرده‌اند و باید برای تحقق آن، موانع را کنار بگذاریم.

 

وی در خصوص برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: یکی از اولویت‌های ما در سال جاری این است که مطالبه‌گران ساماندهی شوند و آموزش ببیند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بیان کرد: حضرت امام (ره) ایجاد نظام اسلامی را از بهترین معروف‌ها دانسته‌اند که پس از آن حفظ این نظام معروف است و ضرورت دارد برای این حفظ، آدم‌هایی را پیدا کنیم که اگر مسئولی خسته شد، به آن مسئول هشدار دهند.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما این است که مطالبه‌گران تحت آموزش ذیل گفتمان نظام و ولایت قرار گیرند، در مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به فعالیت بپردازند و مطالبات مربوطه در دست آنها قرار گیرد.

 

شهریاری با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی در استان خوزستان باید شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر را راه‌اندازی کنند اضافه کرد: لازم است مسئولان دستگاه‌ها ماموریت شورا را پیدا کرده و متناسب با آن فعالیت کنند.

 

وی ضمن اشاره به ساز و کارگروه‌های مطالبه‌گری مطرح کرد: ما به دنبال تقابل با هیچ دستگاه، ارگان و نهادی نیستیم و در کنار آنها کار می‌کنیم اما اگر کسی کار مردم را انجام ندهد، ما بین مسئولان و مردم، در کنار مردم خواهیم بود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در پایان از اجرای طرح «مسجد مطالبه‌گر» خبر داد و یاد آور شد: در راستای اجرای این طرح، مساجد متولی تمامی امور محلات خود می‌شوند.

 

کد خبر 1045831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha