رمضان فرصتی برای تفکر و امید آفرینی در جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ماه مبارک رمضان ظرفیت خوبی برای احیاء تفکر و امیدآفرینی در جامعه است که از این ظرفیت به شکل مطلوبی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت‌الاسلام منصور باقربیک با اشاره به نام گذاری شعار سال(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) اظهار کرد: اعتقاد به ظرفیت و توان داخلی نیاز امروز جامعه است تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم لذا از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای احیاء این تفکر و امیدآفرینی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا برگزاری تمام مناسبت‌ها را تحت تأثیر قرار داده لذا باید مراسم‌ها را به شکل دیگری برگزار کنیم به همین دلیل مطابق با محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و با رعایت دستورات بهداشتی مراسم‌های ماه مبارک رمضان در استان برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  با تاکید بر اینکه برنامه‌های مذهبی مانند شب‌های قدر در نیمه دوم ماه مبارک رمضان است، افزود: امیدواریم موج شیوع کرونا تا آن زمان فروکش کرده و بتوانیم طبق سنوات قبل مراسمها را پر شورتر برگزار کنیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت موارد بهداشتی بیان کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم ، نماز جماعت مغرب و عشاء و مراسم تفسیر قرآن و اخلاق ، روزانه در مساجد با رعایت موارد بهداشتی و جمعیت مناسب برگزار می‌شود.

کد خبر 1045951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha