برگزاری پانزدهمین جشنواره کتابت و تصویر سازی قرآن کریم

کمندلو از برگزاری پانزدهمین جشنواره کتابت و تصویر سازی قرآن کریم در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

«عباس کمندلو» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و انجمن خوشنویسان پانزدهیمن جشنواره کتابت و تصویر سازی قرآن کریمرا در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار میکند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند افزود: این جشنواره هر ساله در این زمان به صورت حضوری و با استقبال گسترده از سوی هنرمندان و آحاد مردم برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

 

وی به بخش های این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: علاقمندان می توانند در بخش های «نقاشی، طراحی، تصویر سازی» « پوستر، تایپو گرافی» و «خوشنویسی» شرکت کنند.

 

این مقام مسئول موضوعات این جشنواره را آیه ها و قصص قرآن کریم و اسماء الحسنی دانست و اضافه کرد: در هر بخش به سه اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند، گفت: علاقمندان میتوانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل و جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر با شماره 09188648074 تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 1047152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha