سلامت و مشارکت دو اصل مهم در برگزاری انتخابات است/ عملکرد مسئولان به پای نظام‌ نوشته می‌شود

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان، عملکرد نظام است، گفت: سلامت و مشارکت دو اصل مهم در برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،محمد میرزایی خالص مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران در نشست تکریم و معارفه مسئول بازرسی فرمانداری پیشوا گفت: سلامت و مشارکت دو مقوله مهم در برگزاری انتخابات است که باید همه تلاش کنیم تا انتخابات پیش رو در سلامت کامل و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شود.عملکرد مسئولان چه در سطح کلان و چه در سطوح پایین‌تر، به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود و نباید به گونه‌ای عمل کرد که اصل نظام زیر سوال برود.

وی در خصوص مسئولیت های حساس بازرسی و حراست در ادارات، بیان کرد: بازرسی و حراست باید به‌عنوان بازوان فرماندار و معاونین بوده و مراقب باشند تا مشکل خاصی ایجاد نگردد.واحد بازرسی فرمانداری در بحث ساخت‌‌‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشد و اجازه سوءاستفاده به احدی داده نشود.

میرزایی خالص تحقق شعار سال را از اهداف بزرگ در سال جاری دانست و تصریح کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت تحقق آن، برخورد قانونی با دستگاهی که بخواهد مشکلی در این زمینه ایجاد کند ضروری است.شاخص‌های ارزیابی باید مدنظر قرار گیرد تا زحمات مجموعه‌ها دیده شده و مردم بدانند چه‌ اقداماتی در مجموعه‌های اداری صورت می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی امور حقوقی استانداری تهران افزود: حوزه‌های بازرسی در دستگاه‌های اداری شهرستان باید با بازرسی فرمانداری هماهنگ باشند تا با ورود به موقع از ایجاد هرگونه مسئله‌ای برای مسئولان و مجموعه‌ها پیشگیری نمود.

لازم به ذکر است، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، از سلامت نفس و زحمات "محمدحسین زمانی" مسئول سابق بازرسی فرمانداری قدردانی و برای "صادق بندعلیان" مسئول جدید آرزوی موفقیت نمود.

کد خبر 1048242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha