جزئیات ثبت نام در چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم/ آغاز ثبت نام از ۱۳ اردیبهشت

حجت الاسلام کوهساریان گفت: مرحله شهرستانی و استانی چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم از یک تیر تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «ابوالفضل کوهساریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی در نظر دارد که چهل و چهارمین دوره این مسابقات را برگزار کند.

 

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان  ادامه داد: این مسابقات در رشته های مختلف  و در دو گروه برادران و خواهران بیش از 18 سال برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام کوهساریان یادآور شد: این دوره مسابقات  همچون گذشته در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی برگزار می شود و از اهداف برگزاری این مسابقات ایجاد انس بیشتر اقشار جامعه با قرآن کریم است.

 

وی گفت: این مسابقات بهانه ای برای نزدیک شدن روح و حقیقت قرآن کریم است  و تعلیم و تربیت قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می رود.

 

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان  ابراز داشت: این دوره از مسابقات در 10 رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ  پنج جز، حفظ 10 جز ، حفظ 20 جز و حفظ کل و رشته تفسیر عمومی قرآن، هم سرایی و همخوانی قرآن  کریم و رشته های اذان و دعا خوانی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کوهساریان ابراز داشت: از  13 اردیبهشت تا 13 خرداد علاقمندان می توانند در سایت www.quraniran.ir  ثبت نام کنند و ثبت نام داوطلبان در دیگر سایت ها قابل پذیرش نیست.

 

وی گفت: از شرایط شرکت در این مسابقات تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن سن حداقل 18 سال در نظر گرفته شده و برش زمان یکم تیر تا 31 شهریور مرحله شهرستان و استانی این دوره از مسابقات برگزار می شود.

 

کد خبر 1048521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha