وجود دو شهید  ورامینی در دفاع از قدس شریف، در امتداد شهدای ۱۵خرداد می باشد

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دو شهید دفاع از فلسطین و قدس شریف دشت ورامین در امتداد شهدای ۱۵خرداد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: روز قدس به یک فرهنگ در میان ملت ها تبدیل شده است.
وی افزود: شعار نابودی اسرائیل احساسی نیست و مبنای اعتقادی دارد و در قرآن کریم سوره اسرا به آن اشاره شده است و مطمئن باشید وعده نابودی اسرائیل حقیقی و دلیل قرآنی دارد.
محمودی با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی و وحشت صهیونیست ها اظهار داشت: افول صهیونیسم نزدیک است، کشوری که به بهترین تجهیزات دفاعی دنیا مجهز است از رهگیری یک موشک بالستیک عاجز است و دنیا از این اتفاق مهم در بهت و حیرت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس را در کشور، ضعفی بزرگ دانست و تصریح کرد: سال قبل یمن و خیلی از کشورها راهپیمایی حمایت از قدس را  برگزار کرد ولی کشور ما با شرایط مشابه و بخاطر برخی نظرات غیرکارشناسی شده فقط نظاره گربود و امسال  هم متاسفانه تا این لحظه برنامه میدانی نداریم ولی امید داریم با کم شدن آمار کرونا برنامه ای قوی در شأن این روز بزرگ انجام دهیم.
حجت الاسلام محمودی با انتقاد از ادارات در پوشش دهی تعظیم شعائر انقلاب و دین بیان داشت: برخی ادارات و نهادها در انجام نقش خود برای تعظیم شعائر و فضا سازی شهری بی انگیزه هستند و در عمل حرکتی نمی بینیم که جای تعجب دارد در اینجا اعلام می کنیم در جهت  محتوا و انتقال آن به ادارات و نهادها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی غنی می باشد و اگر کسی مراجعه نماید برای محتوا سازی مراسم، مشکلی وجود ندارد و فقط وظیفه انعکاس بر عهده مجموعه ها خواهد بود.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: فضای مجازی و ساخت کلیپ و پاسخ به شبهات با توجه به نبود مراسم میدانی مهم است در کانال و گروه ها باید خوراک مناسب تزریق کرد و در این جهت انشاالله کارهای خوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.
محمودی با اشاره به وجود دو شهید شهرستان ورامین در لبنان برای دفاع از قدس شریف عنوان کرد: شهدای شهرستان ورامین در دفاع ازقدس بسیار با اهمیت هستند این شهدا امتداد شهدای ۱۵ خرداد هستند و این دو شهید  ستارگان درخشان دیار 15خرداد برای حمایت از فلسطین هستند که در جهت شناسایی آنها به نسل جوان باید همگان روشنگری کنند.
وی در پایان در خصوص انتخابات در سال جاری نیز گفت: آماده کردن کشور برای انتخابات مهم است و روز قدس فرصتی برای روشنگری جریان های مختلف و آماده سازی ذهنی مردم، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

کد خبر 1049147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha