برگزاری کارگاه های مجازی آموزشی و معنوی ویژه رمضان ۲۰۲۱ در انگلیس

خیریه اسلامی لندن با همکاری پلتفرم آموزش اسلامی کارگاه های آموزشی و معنوی در سراسر ماه رمضان برای مسلمانان روزه دار برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «عرب نیوز»، خیریه اسلامی لندن  با همکاری پلتفرم آموزش اسلامی  کارگاه های آموزشی و معنوی در سراسر ماه رمضان برگزار می کند.

 

هدف از برگزاری این کارگاه ها که برداشتن فشارهای روحی در دوران محدودیت های کرونایی و ایجاد آرامش روحی و ذهنی در جامعه مسلمانان است.

 

موسسه خیریه سلامت روان در لندن برای ارائه جلسات آنلاین با پلتفرم آموزش اسلامی «اسلام را به من آموزش بده» (Teach Me Islam ) همکاری کرده است.

 

این سازمان ها سه بار در هفته در طول ماه رمضان سخنرانی های اسلامی ، داستان های کودکان ، پخت و پز تعاملی برای افطار ، همراه با جلسات سلامتی فیزیکی را ارائه می دهند.

 

این ماه رمضان دمین رمضانی است که 3.3 میلیون مسلمان انگلیس به دلیل همه گیری کرونا خود را ملزم به پیروی از محدودیت های شدید برای برگزاری اجتماعات مذهبی و مراسم افطار کرده اند.

 

نبیله رضا  ، مدیرعامل پلتفرم  «Teach Me Islam» به عرب نیوز گفت که سیستم عامل او از قرنطینه در اولین ماه رمضان یاد گرفت که چقدر مهم است افراد در طول ماه مبارک از نظر اجتماعی با هم ارتباط برقرار کنند حتی اگر مجبور باشد به طور آنلاین با هم مرتبط باشند.

 

رضا توضیح داد که در حین قرنطینه و به ویژه در ماه رمضان ، مردم بیش از حد معمول به خدمات Teach Me Islam نیاز دارند.

 

خیریه سلامت روان مستقر در لندن به بسیاری از خانواده هایی که عزیزان خود را در طی همه گیری کرونا از دست داده اند ، مشاوره رایگان نیز ارائه می کند.

کد خبر 1049288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha