کانون های برتر فهما در لرستان تجلیل می شوند

ابدالی پور با اشاره به اینکه سه کانون فرهنگی هنری لرستان در رویداد ملی ایران قوی به عنوان برتر شناخته شدند، گفت: کانون های برتر فهما در استان مورد تجلیل قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور» امروز(5 اردیبهشت) در سخنانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سه کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)، کانون فرهنگی هنری آدینه و کانون فرهنگی هنری اهل قلم از کانون های دارای بالای 15 هزار امتیاز در کشور هستند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان خرم آباد به عنوان یکی از 12 کانون برتر رویداد ملی فهما معرفی شده است، افزود: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) شهرستان خرم آباد رتبه برتر رواق نمایش را رویداد ملی فهما کسب کرده است.

 

وی ادامه داد: دو کانون فرهنگی هنری آدینه و اهل قلم  استان لرستان هم در بخش کانون های بالای 15 هزار امتیاز از سقف 20 هزار امتیاز قابل کسب در طرح ملی ایران قوی معرفی شده اند.

 

ابدالی پور بیان کرد: کانون فرهنگی هنری آل طه شهرستان خرم آباد رتبه شایسته تقریر ویژه رواق نور را کسب کرده است.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری آدینه خرم آباد هم رتبه شایسته تقدیر رواق فیلم رویداد ملی « ایران قوی» را کسب کرده است.

 

ابدالی پور افزود: روز هشتم اردیبهشت ماه جاری از سه کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)، آدینه، و آل طاه در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: طرح ملی «فهما» به منظور کشف و شناسایی استعدادهای مردمی در کانون‌های مساجد در 18 رشته برگزار شد که بیش از 24 هزار کانون اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود را از طریق ثبت در پورتال بچه‌های مسجد در این رویداد شرکت دادند. در این میان هزار و 255 کانون موفق به راهیابی به بخش رقابتی این رویداد شدند و 556 کانون به مرحله پایانی داوری راه پیدا کردند.

 

ابدالی پور افزود: پس از داوری کارشناسان و هیئت‌های انتخاب در مجموع 133 کانون قابل تقدیر شناخته شدند. به عبارت دیگر 18 کانون در 18 رشته به عنوان کانون برتر، 18 کانون نیز به عنوان کانون شایسته تقدیر ویژه و 97 کانون نیز به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

گفتنی است، طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان و دوازده رواق و بخش عمومی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح کانون های  فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار شد.

 

انسجام بخشی و کیفی سازی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و همچنین کشف استعداد و تربیت نسل نوجوان و جوان انقلابی از اهداف طرح ملی ایران قوی است.

کد خبر 1049599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha