بوکسور محجبه آمریکایی از فواید روزه داری می گوید

صفیه سید ، معروف به «بوکسور محجبه» که در آمریکا زندگی می کند می گوید که چگونه روزه گرفتن در ماه رمضان و انجام کارهای خیر در این ماه انرژی او را برای ورزش کردن و حفظ سلامت جسم دوچندان می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « manchestereveningnews»، صفیه سید ، معروف به «بوکسور محجبه» یکی از 1.8 میلیارد مسلمان در سراسر جهان است که ماه مبارک رمضان را روزه می گیرد در حالی که وظایف روزمره خود را نیز ادامه می دهد.

 

این بوکسور مسلمان درباره روزه گرفتن به عنوان یک ورزشکار در ماه مبارک رمضان صحبت کرده است.

 

صفیه  20 ساله  که اصالتاا اهل بردفورد است اما اکنون در آنکواتس زندگی می کند، در نوجوانی بوکس را انتخاب کرد.

 

وی در مورد روزه گرفتن در ماه رمضان می گوید: من در ماه رمضان بر روی چیزهایی تمرکز می کنم که به طور معمول روی آنها کار نمی کنم ،من دراین ماه  فرصت بیشتری پیدا می کنم تا از نظر روحی و روانی روی خودم تمرکز کنم و همین مسئله به پبیشرفت من در بوکس هم کمک می کند.

 

صفیه می گوید که در ماه رمضان کمک به دیگران را در اولویت کارهای خود قرار می دهد و این کمک های معنوی انرژی او را برای تمرین کردن مضاعف می کند.

 

وی می افزاید: ماه رمضان یک ماه شگفت انگیز و پر از احساس خوب و انرژی مثبت است.رمضان ماهی است که روح شما را تغذیه می کند و شما را برای فراز و نشیب های بعدی در ماه های باقیمانده سال آماده می کند.

 

صفیه همچنین  گفت: ما به خاطر روزه گرفتن و انجام کار خوب پاداش می گیریم ، بنابراین زمان بهتری برای انجام کار خیر بهتر از الان نیست.

 

صفیه همچنین بخشی از یک کمپین است که ورزشکاران مسلمان در آن تجربیات شخصی خود را از تمرین در ماه رمضان به اشتراک می گذارند و به دیگران در مورد چگونگی سالم وقوی نگه داشتن بدن در ماه مبارک راهنمایی می کنند.

 

این بوکسور محجبه می گوید: ما همیشه از نظر جسمی فعال هستیم و باید از نظر روحی و روانی نیز مراقب خودمان باشیم در غیر این صورت 100 درصد نخواهیم بود.

کد خبر 1050957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha