صرفا نباید رشد نسبی اقتصادی را به حساب بهبود وضعیت تولید گذاشت

کریمی با اشاره به اینکه از صدور جواز تاسیس تا رسیدن به بهره برداری فاصله زیادی است، گفت: صرفا نباید رشد نسبی اقتصادی را به حساب بهبود وضعیت تولید گذاشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی اکبر کریمی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی شب گذشته (دوشنبه 6 اردیبهشت) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به اینکه از صدور جواز تاسیس تا رسیدن به بهره برداری فاصله زیادی است، گفت: صرفا نباید رشد نسبی اقتصادی را به حساب بهبود وضعیت تولید گذاشت.

 

وی در ادامه به نامگذاری سال 1400 از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امیدواریم از حمایت‌های مقام معظم رهبری از تولید کشور استفاده لازم را ببریم.

 

کریمی با بیان اینکه گرفتن جواز تاسیس و دریافت زمین به امر تولید باید به بهره برداری و تولید به معنی واقعی برسد، گفت: باید برای رسیدن به تولید موانع کار را هم برطرف کرد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین سیاست‌های جایگزینی واردات را در شرایط کنونی یک ضرورت اعلام و در عین حال آن را در جهان منسوخ شده معرفی کرد و گقت: باید در افق میان مدت و دراز مدت تولید بخش داخل باید جایگزین واردات اجناس خارجی شود. ساختار‌ها باید بهبود یابد و در یک راهبرد منسجم از توسعه صنعتی حمایت کرد. نباید امکانات و تسهیلات ایجاد شده دولت به توزیع رانت منجر شود.

کد خبر 1051128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha