برگزاری مراسم شب های قدر در مسجد عباسیه همدان با همت اعضای کانون عاشقان ثار الله

صلواتیان گفت: مراسم شب های قدر با رعایت دستور العمل های بهداشتی و جمعیت محدود در مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان با همت اعضای کانون فرهنگی هنری عاشقان ثار الله برگزار می شود.

«مهدی صلواتیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مراسم شب های قدر با رعایت دستور العمل های بهداشتی و جمعیت محدود در مسجد عباسیه همدان با حضور مداحان و سخنرانان استان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان ثار الله همدان افزود: اجرای جزء خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز صبج در مسجد عباسیه، برگزاری سخنرانی در طی سه دهه ماه مبارک رمضان هر روز ظهر بعد از نماز از دیگر برنامه های اجرای در ماه مبارک رمضان است.

 

وی به اهمیت شب قدر اشاره کرد و اظهار داشت: شب قدر فرصتی خیلی خوبی برای شستن دل از ناپاکی‌ و آلودگی و سبک‌شدن روح از بار گناهان است، لذا باید این شب را قدر دانست.

 

وی اضافه کرد: قطعا این شب‌ها فرصتی برای انس و توجه بیشتر به ذات حق‌تعالی است تا با قدم گذاشتن در حریم خودسازی و خودشناسی با خداوند عهد و پیمان دیگری بسته و خود را از دام گناهان و شیاطین دور کرده و فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کنیم.

 

صلواتیان گفت: با توجه به آیات قرآن کریم انسان باید از فرصت و موقعیت‌ها برای رشد و کمال معنوی استفاده  کند که شب‌های قدر فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است.

 

مدیر کانون عاشقان ثارالله همدان بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت، مغفرت، دعا و نیایش، تضرع به درگاه خداوند و توبه است و مومنان باید در این ماه مبارک توشه آخرت را پربار کنند.

 

.

 

+

کد خبر 1051808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha