ویژه برنامه  اردیبهشت مقاومت همزمان با شب  قدر در بهشت فاطمه(س)بهشهر برگزار می شود

حجت الاسلام خوشرو گفت: مراسم گرامیداشت اردیبهشت مقاومت بزرگداشت شهدای خان طومان و مراسم شب قدر در بهشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی خوشرو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: آیین گرامیداشت اردیبهشت مقاومت بزرگداشت شهدای خان طومان و مراسم شب قدر با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در گلزار شهدا بهشت فاطمه(س) بهشهر برگزار می شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر افزود: مراسم شب قدر و گرامیداشت شهدای خان طومان در بهشهر همزمان با شب ضربت خوردن امام علی(ع) شنبه شب 11 اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ در گلزار شهدا بهشت فاطمه(س) بهشهر با رعایت دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونا برگزار می شود

 

وی با اعلام اینکه ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن کریم است؛ خاطر نشان کرد: اهتمام ویژه به قرآن کریم و ماه رمضان باید در تمام جامعه نهادینه و از ظرفیت‌های قرآنی استفاده شود.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: مراسم گرامیداشت اردیبهشت مقاومت بزرگداشت شهدای خان طومان و مراسم شب قدر در بهشهر برگزار می شود تا در نهادینه کردن ارزش ها و آرمان ها و انس با قرآن و ادعیه در این ماه مبارک اقدام شود.

 

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدای خان طومان افزود: همه شهدا بر ما حق بزرگش دارند و ما وامدار شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم و باید بزرگداشت نام و یادشان همواره در جامعه جاری باشد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر افزود: مردم ما در تمام دوران این انقلاب برای حمایت از نظام و ارزش‌ها با تمام توان ایستادگی کردند و اکنون هم پای ارزش ها و آذمان های انقلاب و نظام هستند تا پایه های این انقلاب محکم تر از همیشه باشد.

 

حجت الاسلام خوشرو یادآور شد: شهدای ما درس آموخته مکتب اهل بیت(ع) و قرآن و ماه رمضان هستند و این ماه مبارک و بزرگ فرصتی مناسب برای از شهدا گفتن و آشنایی بیشتر نسل جدید با شهداست.

کد خبر 1052159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha