مراسم شب‌های قدر در فضای باز مسجد محمد رسول الله (ص) برگزار می‌شود

کیوانی گفت: مراسم‌ شب قدر با رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص) هفشجان در فضای باز به نحو مناسب برگزار می‌شود.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم‌ شب قدر با رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص) هفشجان در فضای باز به نحو مناسب برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص) مسجد محمد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده  از ماسک و وسایل شخصی در برنامه های شب‌های قدر امسال بسیار مورد توجه است و توسط اعضای کانون قبل از ورود به شب زنده داران تاکید می شود.

 

وی ابراز کرد: حداکثر زمان برگزاری آیین‌های معنوی شب‌های قدر در مسجد محمد رسول الله (ص) هفشجان یک ساعت پیش‌بینی شد ه و برای رعایت سلامتی مردم ولایتمدار از هرگونه پذیرایی پرهیز می شود.

 

کیوانی بابیان اینکه مراسم شب های قدر از ساعت 22 شب توسط اعضای کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص) هفشجان برگزار می شود گفت: این مراسم به صورت زنده در لایو اینستا گرام برای افرادی که از منزل مراسم شب های قدر را برگزار می کنند پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص) مسجد محمد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد:  محفل انس با قران، مسابقه های فرهنگی و تبلیغی،قرائت نماز شب ها قدر در مسجد و همچنین تولید محتوا تبلیغی در فضای مجازی از دیگر برنامه ‌های است که توسط اعضای کانون برگزار می شود.

 

کد خبر 1052287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha