یک هزار بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع شد

حجت الاسلام کرمی از توزیع یک هزار بسته گوشت با هزینه کرد ۴۵۰میلیون ریال به همت هیات امنای امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان در بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه شب های قدر به همت هیات امنای امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان یک هزار بسته گوشت با هزینه 450 میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه بخشی از این بسته ها برا توزیع در بین نیازمندان در اختیار موسسات و نهادهای خیریه قرارگرفت، ادامه داد: مرکز افق این امامزاده نیز دو راس گوسفند به ارزش ۸ میلیون تومان از محل مساعدت خیرین و نیکوکاران این مرکز خریداری و ذبح کردند.

 

به گفته وی، از محل ذبح این قربانی ها نیز ۲۰۰ بسته گوشت گرم در میان افراد کم بضاعت تحت حمایت این مرکز توزیع شد همچنین اقلامی چون برنج رب، روغن، چای و حبوبات و برخی موارد مشابه را نیز شامل می‌شد که تحویل این خانواده‌ها شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز 700 بسته گوشت با همکاری خیرین در بین خانواده های نیازمند بهزیستی و کمیته امداد توزیع شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: این کمک‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک‌اندیش این موقوفات است که یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان امانتدار و متولی موقوفات است.

 

 

کد خبر 1052319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha