برگزاری آیین احیای شب نوزدهم ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: مراسم معنوی شب‌های قدر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در فضای مناسب باز و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، احیای نخستین شب از شب‌های قدر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم افزود: در این مراسم که با حضور گسترده بچه های مسجد،‌ اعضای کانون، شهروندان و ... برگزار می شود، سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) به شرح فضیلت شب قدر و مدح مولای متقیان حضرت علی (ع) می پردازند.

 

وی بیان کرد: در این مراسم شرکت کنندگان به قرائت دعای جوشن کبیر و ادعیه خاص شب نوزدهم ماه مبارک رمضان پرداخته با  مراسم قرآن به سر گذاشتن احیا برگزار می کنند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: مراسم احیای شب‌های قدر با مداحی مداحانی همچون «ابوالفضل قناعت پیشه»، «فرشید میرزایی» و «امین بشارتی» در شب های ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان نیز در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در پایان زمان برگزاری این ویژه برنامه ها را از ساعت ۲۳ عنوان کرد و از حاضران در این برنامه ها خواست با توجه به شرایط روز جامعه با حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک در آیین شب های قدر شرکت کنند.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه های شب های قدر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در فضای باز و محوطه مسجد برگزار می شود.

 

کد خبر 1052425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha