برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در آستان امامزاده «حسین (ع)» جهرم

حجت الاسلام صحرائیان از برگزاری ویژه برنامه شب های قدر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «سید جواد صحرائیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری آیین های احیا ماه مبارک رمضان در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» شهرستان جهرم گفت: این مراسم  شب نوزدهم با مناجات خوانی «فرید بشارتی» و سخنرانی حجت الاسلام صحرائیان برگزار می شود.

 

امام جماعت امامزاده «سید حسین (ع)» شهرستان جهرم افزود: همچنین در شب بیست و یکم و همزمان با دومین شب قدر، حجت الاسلام فتاحی در این آستان مطهر سخنرانی کرده و ذاکری از مداحان اهلبیت (ع) نیز مناجات خوانی می کند.

 

وی، به برنامه های شب بیست و سوم ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه حجت الاسلام نجفیان به ایراد سخنرانی می پردازد و زمزمه های مناجات نیز با نوای بخشی، روییده و حجت الاسلام وافی انجام می شود.

 

حجت الاسلام صحرائیان آغاز برنامه های احیا را از ساعت ۱۱ شب عنوان کرد و اظهار داشت: ویژه برنامه شب های قدر با رعایت نکات بهداشتی در محوطه باز آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود.

 

امام جماعت امامزاده «حسین (ع) جهرم در پایان گفت: همچنین شهروندان جهت شرکت در مراسم و رعایت بیشتر مسائل بهداشتی، زیرانداز، کتاب قرآن و دعا، مهر و آب آشامیدن به همراه داشته باشند.

کد خبر 1052592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha