انتشار کلیپ «شب‌های قدر» در فضای مجازی خانه فرهنگ ایران در بمبئی

کلیپ «شب‌های قدر» در صفحات مجازی خانه فرهنگ ایران در بمبئی برای استفاده علاقه‌مندان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت مرکزی و دولت‌های ایالتی هند و استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی، به همین مناسبت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی کلیپی ویژه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب ضربت خوردن امیر المؤمنین حضرت علی بن ابی طالب(ع) را تهیه و در فضای مجازی اکران کرد.

 

محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با اعلام این خبر، اظهار کرد: متاسفانه در هند موج دوم کرونا به شدت انتشار یافته است و دولت محدودیت‌های بیشماری را برای کنترل و جلوگیری از پیشرفت این ویروس مرموز را در نظر گرفته و به همین منظور فعالیت مساجد، امامباره‌ها و دیگر محافل مذهبی به حال تعلیق درآمده است.

 

وی افزود: خانه فرهنگ ایران در بمبئی با توجه به پتانسل موجود در فضای موجود، کلیپ ویژه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را تهیه و در فضای مجازی اکران کرد. علاقه ‌مندان جهت بهره برداری از این کلیپ می‌توانند به آدرس https://youtu.be/I0iWoYabrPY  کانال یوتیوب مراجعه کنند.    

کد خبر 1052729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha