هدیه رمضانی مسجد شفا برای روحانیون و طلاب/ برگزاری مراسم شب‌های قدر در حیاط مسجد

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: مراسم احیای شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا دو نیمه شب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شامل مناجات‌خوانی، سخنرانی مذهبی، مداحی و قرآن بر سر گرفتن در حیاط و فضای باز مسجد شفا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد حسین شیرازی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کمک مومنانه خیریه مسجد شفا به نیازمندان در سال 1400 همچون سنوات پیشین ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: این مسجد امسال نیز به در نیمه ماه رمضان بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند توزیع کرد که 140 بسته را شامل شد؛ هر بسته شامل برنج، قند، چای، روغن مایع، رشته ماکارانی، کنسرو تن ماهی، حبوبات، خرما و شکر بود.

 

امام جماعت مسجد شفا (واقع در تهران، خیابان ولی عصر) افزود: هدیه و افطاریه این مسجد به روحانیون و طلاب نیز امسال به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد که شامل بسته ارزاق و کارت هدیه بود که به بیش از 250 نفر اختصاص یافت.

 

وی در ادامه به برنامه های مسجد شفا برای شب های قدر اشاره کرد و گفت: مراسم احیای شب های قدر از ساعت 23 تا دو نیمه شب با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که شامل مناجات خوانی، سخنرانی مذهبی، مداحی و قرآن بر سر گرفتن است که این مراسم در حیاط و فضای باز این مسجد برگزار می شود.

 

شیرازی در ادامه با بیان اینکه مساجد برنامه های عبادی را با رعایت کامل نکات و مسائل بهداشتی برگزار می کنند، گفت: تا جایی که ممکن است نباید مساجد تعطیل شوند زیرا فاصله گرفتن مردم از مساجد می تواند به یک روند ثابت تبدیل شود که در طولانی مدت به نشر معارف دینی آسیب می زند.

 

 

کد خبر 1052814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha