برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی «قدر قرآن» در آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی مفاهیم سوره قدر با عنوان «قدر قرآن» در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «سمیع الله مردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با لیالی قدر، مسابقه کتابخوانی مجازی «قدر قرآن» در شهرستان آران و بیدگل اجرا شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مسابقه تفسیری، برگرفته از کتاب «نسیم حیات» تالیف استاد ابوالفضل بهرام پور است که به تبیین مفاهیم سوره مبارکه قدر، نزول قرآن در شب قدر و اهمیت لیالی قدر می پردازد.

 

حجت الاسلام مردان افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند متن تفسیری انتخاب شده برای این مسابقه را مطالعه کنند و سپس پرسشنامه مسابقه را تکمیل و گزینه های صحیح را در قالب یک عدد ۸  رقمی از طریق پیامک و یا شبکه های اجتماعی ایتا یا واتساپ به شماره  ۰۹۳۳۴۲۰۰۸۴۴ ارسال کنند.

 

رئیس ستاد عملیات رمضان شهرستان آران و بیدگل افزود: این مسابقه تفسیری در راستای طرح های عملیات رمضان ۱۴۴۲، فصل بندگی و محله همدل با همکاری مشترک ستاد نماز جمعه و ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مردان افزود: آخرین مهلت شرکت در مسابقه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و همزمان با عید سعید فطر اختتامیه و قرعه کشی این مسابقه برگزار و به ۲۱  برگزیده مسابقه جوایز نقدی و فرهنگی اهدا خواهد شد.

 

جهت دریافت متن و پرسشنامه مسابقه «قدر قرآن» اینجا کلیک کنید.

کد خبر 1052891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha