شب های قدر فرصت طلایی استغفار است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شب های قدر، شب قرآن و اهل بیت علیهم السلام است، گفت: شب های قدر فرصت طلایی استغفار است

«آیت الله عباسعلی سلیمانی»  در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان به فضیلت شب های قدر اشاره کرد و بیان داشت: از فرصت طلایی شب های قدر برای استغفار حداکثر استفاده را ببریم.

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روزی خواهد آمد که امکان استغفار وجود نخواهد داشت؛ در قیامت به ما اجازه استغفار نخواهند داد؛ استغفار هم سبب شستشوی گناهان می شود و هم ما را نورانی می کند.

 

سلیمانی با بیان اینکه به لطف و محبت پروردگار چشم و امید داشته باشیم، گفت: شب های قدر فرصتی برای بلند کردن دست ها به سمت خداوند و ریختن اشک است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر در شب های قدر دست ها به سوی پروردگار دراز شود، خداوند دست ما را خواهد گرفت، افزود: شب های قدر  برای بازگشت ما به سوی خداوند است.

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شب های قدر، شب قرآن و اهل بیت علیهم السلام است، تصریح کرد: باید از شب های قدر حداکثر استفاده را ببریم دل خودمان را با خدا صاف کنیم و در خانه او را بگوبیم.

 

سلیمانی با تاکید بر اینکه در شب های قدر خودمان را به منبع عزت و قدرت خداوند وصل کنیم، گفت: شب های قدر تحول اساسی در رفتار و کردار ما شکل می دهد.

کد خبر 1053166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha