کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان شب زنده داران در لیالی قدر است

ترابفرد گفت: ویژه برنامه شب های قدر در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» با اجرای برنامه های مختلف برگزار می شود.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» همه ساله برنامه لیالی قدر به طور ویژه و باشکوه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» افزود: امسال نیز این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدت سه شب از لیالی قدر در این کانون برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: مراسم شب های قدر در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم با برگزاری قرائت دعاهای مختلف و سخنرانی مذهبی انجام می شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام «محسن کارگرفرد» امام جماعت مسجد است.

 

تراب فرد به دیگر برنامه های لیالی قدر در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: مناجات خوانی در این برنامه توسط حجت الاسلام «علی زینی» و حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان» زمزمه می شود.

 

وی به زمان اجرای این ویژه برنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت: ویژه برنامه شب های قدر در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» از اسعت 23 در محوطه مسجد برگزار می شود.

 

کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» عنوان کرد: این ویژه برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک در این کانون برگزار می شود.

کد خبر 1053232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha