مراسم شب قدر در کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار برگزار می شود

خسروی گفت: مراسم شب های قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد دولتشاهی خرم آباد، برگزار می شود.

«امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  به همت کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار مراسم احیای شب  21و۱۹ رمضان در فضای باز وبا رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار افزود: مراسم شهادت امام علی(ع) هم با حضور مردم و با رعایت پروتکل های بهداشت در فضای باز برگزار شده است.

 

وی با اشاره به مشارکت خیرین در برگزار هرچه بهتر مراسم احیای شب های قدر، اذعان داشت: در شب ها 21 و 19 ماه مبارک رمضان، به همت این کانون فرهنگی و هنری و کمک خیرین توانستیم مراسمی با شکوه و در شان این شب های عظیم برگزار کنیم.

 

خسروی ادامه داد: با نصب جایگاه در دور میدان بلال حبشی پشت بازار و شستشوی آن قسمت توسط ماشین آتشنشانی و آماده سازی فضای معنوی توسط اعضاء این کانون مقدمات این مراسم برگزار شد، همچنین طبق رایزنی های انجام گرفته با فرمانده نیروی انتظامی و رییس پلیس راهور خرم آباد، ماشین های پلیس راهور و یگان امداد و کلانتری  در محل حضور داشتند و تدابیر امنیتی را به جلسه بخشیدند.

 

وی افزود: برنامه شب ها گذشته از لیالی قدر این کانون باقرائت قرآن، قرائت زیارت عاشوری، سخنرانی، خواندن  ۵۰ بند از جوشن کبیر، پذیرایی،قرائت ۵۰ بند دیگر جوشن کبیر و مداحی و مراسم قرآن بسر و ختم  برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار در ادامه با تشکر ویژه از تمامی دست اندر کاران برگزاری این مراسم، اظهار کرد: زحمات دوستانی که برای برگزاری این مراسم پر فیض کشیدن در درگاه الهی محفوظ است و اجر فضیلی دارد ولی ما به پاس احترام از تمامی این عزیزان به خصوص فرمانده  محترم نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد، رییس پلیس راهنمایی رانندگی، نیروهای امنیتی گردان امام علی (ع ) و پرسنل کلانتری  ۱۲ و نیروهای آتش نشانی تشکر و قدردانی می کنیم.

کد خبر 1053827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha