فلسفه پاسداری سپاه، حضور و مقابله در برابر تهدیدهای موجود علیه انقلاب اسلامی است

کریم‌پور گفت: فلسفه پاسداری سپاه، حضور و مقابله در برابر تهدیدها است و با توجه به تنوع تهدیدات موجود علیه انقلاب اسلامی از جمله نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، آمادگی جهت مقابله را حفظ کرده و اقدامات خود را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» شامگاه (چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت) در نشست با امام جمعه اندیمشک که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مکتبی و عقیدتی است که در طول سال نیز بر روی ریل مکتبی و عقیدتی حرکت می‌کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه اولویت ما معنویت‌افزایی در مجموعه سپاه پاسداران است افزود: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از مجموعه‌های سپاه و بسیج، پاسداری از پاسداری پرسنل و حفظ روحیه انقلابی‌گری آنها بوده که به همین منظور، معنویت‌افزایی و رشد و تعالی پرسنل از اهمیت بالایی در این مجموعه‌ها برخوردار هستند.

 

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب یکی از رسالت ‌ای سپاه پاسداران است، این نهاد در مقابله با همه تهدیدات وارد میدان می‌شود.

 

کریم‌پور تصریح کرد: استفاده از ظرفیت حلقات صالحین، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در مجموعه پایگاه‌های بسیج و استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان، طلاب و اساتید به همراه هدایت‌های امام جمعه شهرستان اندیمشک به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی می‌تواند در افزایش بینش و سطح آگاهی و مقابله با تهدیدات نرم راه‌گشا باشد.

 

وی عنوان کرد: فلسفه پاسداری سپاه، حضور و مقابله در برابر تهدیدها است و با توجه به تنوع تهدیدات موجود علیه انقلاب اسلامی از جمله نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، آمادگی جهت مقابله را حفظ کرده و اقدامات خود را انجام می‌دهد.

 

«حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» نیز به تشریح برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به مناسبت ماه رمضان و هفته عقیدتی سیاسی در زمینه‌های عقیدتی، سیاسی، نظارتی، تایید محتوا و تبلیغاتی پرداخت و بیان کرد: موضوع عقیدتی سیاسی به عنوان یک شاخصه و الگو برای تمام نهادها به حساب می‌آید .

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ادامه داد: در برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی از مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها استفاده و به‌کارگیری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب به عنوان رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج مشغول به فعالیت هستند اضافه کرد: به دنبال جذب طلاب هستیم تا بتوانیم از آنها به عنوان رابط نمایندگی در طرح شهید هاشمی و طرح شهید علم‌الهدی استفاده کنیم.

 

همچنین «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امام جمعه شهرستان اندیمشک در پایان ضمن گرامیداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی، به بیان نکات، احادیث و روایاتی از اهل بیت (ع) و شهید مطهری پرداخت.

 

کد خبر 1053900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha