انقلاب اسلامی اهداف مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و رژیم طاغوت را برای جهانیان افشا کرد

حجت الاسلام سیلاوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اهداف مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و رژیم طاغوت را برای جهانیان افشا کرد گفت: امروزه بیش از ۸۰ کشور اسلامی و غیراسلامی جهان در راستای حمایت از مردم فلسطین قیام کرده اند و خواستار نابودی اسرائیل هستند.

«حجت الاسلام حمید سیلاوی» ظهر امروز (جمعه 17 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه مبارک رمضان به درگاه ایزد منان و با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و رژیم طاقوت ماموریت داشتند اسلام را تضعیف و مسلمان را متفرق کنند اما انقلاب اسلامی با پرچمداری امام مسلمین خمینی کبیر (ره) اهداف این مثلث شوم را برای جهانیان افشا کرد.

 

امام جمعه بندر چوئبده افزود: امروز نیز با رهبری حکیمانه و اندیشمند امام خامنه ای (مدظله عالی) که نوید نابودی اسرائیل را در آینده ای نزدیک دادند به زودی شاهد آن خواهیم بود که نماز جماعت در بیت المقدس اقامه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: همه جهانیان زیر پرچم ولایت فقیه آماده، متحد و بیدار در انتظار اقامه نماز جماعت به امامت رهبر مسلمین جهان امام خامنه ای در قدس شریف هستند.

 

حجت الاسلام سیلاوی با بیان اینکه روز جهانی قدس رویدادی صهیونیست ستیزانه است که در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان برگزار می شود ابراز کرد: این روز به فرمان امام خمینی (ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اشغالی نام گذاری شد تا همه مسلمانان جهان برای دفاع از این سرزمین و کوتاه کردن دست های پلید جنایتکاران و هم دستان آنان متحد شوند.

 

وی اضافه کرد: امروزه بیش از 80 کشور اسلامی و غیراسلامی جهان با وجود برخی محدودیت ها در راستای حمایت از مردم فلسطین قیام کرده اند و خواستار نابودی اسرائیل هستند، لذا این روز می بایست به یک اعتراض قوی، همگانی، منسجم و یکپارچه علیه غاصبان و اشغال گران رژیم جعلی اسرائیل و هم پیمانانش تبدیل شود چراکه اسرائیل خونخوار و جهان خوار نه تنها خطری برای فلسطین به شمار می رود بلکه خطری جدی را برای امنیت، صلح و استقلال همه کشورهای منطقه به ارمغان می آورد.

 

امام جمعه بندر چوئبده به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فلسطین اشاره کرد و یاد آور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب فلسطین زنده ترین مسئله مشترک اسلامی است چرا که سیاست های نظام سرمایه داری ظالم و سفاک دست یک ملت را از خانه، میهن، خاک آبا و اجادب خود کوتاه کرده و در آن رژیمی تروریست و تروریست پرور را نشانده که مردم بیگانه را نشانه می گیرد.

 

کد خبر 1054434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha