توزیع ۱۳ هزار پرس غذای گرم  بین نیازمندان از سوی بقاع متبرکه آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از توزیع ۱۳ هزار پرس غذای گرم و ۷۰۰ بسته معیشتی از سوی بقاع متبرکه این شهرستان در بین نیازمندان ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهدی حافظیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در طول ماه مبارک رمضان در راستای طرح کمک مؤمنانه بقاع متبرکه، ۷۰۰ بسته معیشتی آماده سازی و در بین نیازمندان شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: از این تعداد ۶۰۰ بسته از محل کمک خیران آستان مقدس امامزاده محمدهلال بن علی(ع) و ۱۰۰ بسته معیشتی نیز با همکاری دیگر امامزادگان این شهرستان تامین شده است.

 

حافظیان با اشاره به اجرای طرح افطاری ساده در بقاع متبرکه این شهرستان گفت: در قالب این طرح، هر شب بیش از ۴۰۰ بسته افطاری به صورت بیرون بر بین روزه داران شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۱۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بقاع متبرکه این شهرستان در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

حافظیان خاطر نشان کرد: طی بازه زمانی سالروز ولادت تا شهادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) در اقدامی خداپسندانه، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از بدهی ۱۲ تن از زندانیان نیازمند جرایم مالی غیر عمدبا کمک خیّرین آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) پرداخت شد و این زندانیان به آغوش خانواده بازگشتند./

کد خبر 1054834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha