توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان زاهدان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی با ارزش بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان بین خانواده زندانیان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا راشکی» در آیین توزیع 500 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان زاهدان بیان داشت: با توجه به شرایط تحریم که فشار آن بر آحاد جامعه است و واقعا انسان را به یاد صدر اسلام می اندازد که چقدر مسلمانان سختی ها را تحمل کردند تا  توانستند حقانیت خودشان را به دنیا ثابت کنند اکنون تداعی آن ایام است و باید همه این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: ستاد اجرای فرمان(ره) در حوزه اجتماعی برای خودش فعالیت هایی تعریف کرده است، یکی از این فعالیت ها  کمک به حوزه معیشتی مردم است.

 

 راشکی یادآور شد: در حوزه اشتغال فعالیت هایی در ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  انجام شده است که از قبیل آن یک تفاهم نامه ای با ارزش  600 میلیارد ریال در سال 96 و تفاهم نامه ای با ارزش 6 هزار میلیارد تومان در سال99  در بحث سرمایه گذاری در استان و اشتغال مستقیم و  اشتغال خرد روستایی منعقد شد که امیدواریم برکات آن  سبب رونق اقتصادی استان و چرخیدن چرخ زندگی مردم شود.

 

وی افزود:   کمک رسانی به مردم سیل زده جنوب استان در سال  98  ، حضور ملموس در کنار دستگاه های خدماتی در دوران کرونا بخشی از فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سیستان و بلوچستان است.

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد:  همیشه به دنبال هم افزایی هستیم و در کنار دیگر دستگاه های اجرایی نقش آفرینی می کنیم.

 

راشکی به همکاری ستاد با  اداره کل زندان ها در حوزه معیشتی اشاره کرد و گفت: توزیع هزار  بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال، اهدای 500 کیف و لوازم التحریر و   طبخ بیش از هزار و 400 پرس غذا از جمله اقدامات ستاد در سال گذشته برای خانواده زندانیان بوده است.

 

وی بیان داشت:   ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سیستان و بلوچستان زمینه آزادسازی 4 نفر از زندانیان را فراهم کرده است.

 

راشکی از توزیع 15 هزار بسته معیشتی با ارزش بالغ بر 4 میلیارد تومان در استان خبر داد، افزود: 500 بسته معیشتی  با ارزش 150 میلیون تومان بین خانواده زندانیان توزیع می شود.

کد خبر 1054855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha