نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام برگزار می شود

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام از برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز مصلی ها و با رعایت کامل دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام «محمد صادق پیمایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان اینکه در برگزاری مراسمات دینی و مذهبی بر اساس دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا عمل می شود، اظهار کرد: نماز عید فطر سال جاری بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در مناطق مختلف و شهرستان های استان بر اساس وضعیت رنگ بندی از نظر شیوع کرونا برگزار می شود، یادآور شد:  نماز عید سعید فطر در مناطق قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و در فضای باز و محوطه های مصلی ها و مساجد به صورت متمرکز در هر شهرستان در یک نقطه برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام یادآور شد: نماز عید فطر در مناطق زرد و آبی نیز بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در مساجد و در اماکن مسقف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز می تواند برگزار شود.

 

 حجت الاسلام پیمایی با بیان اینکه  نماز عید سعید فطر در فضای باز مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به امامت حجت الاسلام «کریمی تبار»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار خواهد شد، گفت:  نشست های هماهنگی برای برگزاری نماز عید سعید فطر با دستگاه ها و نهادهای مختلف و در راستای رعایت هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی و اجرای تمهیدات لازم انجام می شود.

 

وی ابراز کرد: شست و شو و ضدعفونی حیاط مصلی از جمله مواردی است که در دستور کار قرار دارد و  از مردم عزیز و روزه داران گرامی درخواست می شود که حتما در مراجعه به مکان های برگزاری نماز عید فطر، مهر و سجاده نماز به طور شخصی به همراه داشته باشند و  ضمن استفاده  از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام  خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر در مرکز استان و شهرستان های تابعه، تابع نظر و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و تلاش می شود که تمهیدات لازم در رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری نماز عید سعید فطر در حد نهایت انجام گیرد.

 

کد خبر 1055210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha