طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ایلام اجرا می شود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سرهنگ« مهدی کیانی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار  کرد: در راستـاي تحقق شعـار سال مبني بر « توليـد، پشتيبــانـي ها و مانـع زدايـي ها »  اولين مـرحلـه طــرح عملیاتی مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولويت مبارزه با قاچاق کالاهاي گمرکي، دخاني، ترانزيتي، نظارت و رصد محل هاي دپوي کالا با استفاده از تمامي امکانات و ظرفيت رده هاي انتظامي در اولویت کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

 


 وی افزود: در 72ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی  با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس 19 هزار قلم انواع کالای قاچاق شامل دارو ،خودرو ،سوخت، دام و طیور، کالاهای ممنوعه و... کشف کردند.

 

کیانی بابیان اینکه  ارزش ریالی کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان بالغ بر 17 میلیارد ریال بوده است، گفت: در این زمینه تعداد 14 نفرمتهم دستگیر  و با تشکیل  پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خاطرنشان کرد: مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و ضربه به تولید داخل می نمایند، ادامه دار بوده و پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

 

وی از مردم خواست چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 1055521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha